Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828
Назва: Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття)
Автори: Проніков, Олександр Костянтинович
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: вчитель
майбутній вчитель фізичної культури
профільна підготовка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання (перше десятиліття ХХІ століття). / Проніков О.К., Терентьєва Н.О. // Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 травня 2018 р., Київ). - К.: Інститут педагогіки, 2018. - С.77-82.
Короткий огляд (реферат): Реформування системи загальної освіти в Україні спрямовувалось на створення педагогічної системи, за якою кожна окрема дитина отримала б невичерпні можливості для повної самореалізації закладених у ній покликань, здібностей та неповторного таланту. Профільна підготовка вирізняється від загальноосвітньої більш конкретними професійно зорієнтованими характеристиками мотивів, цілей, засобів і результатів навчальної, продуктивної, творчої діяльності, які виступають по відношенню до учня у вигляді певних вимог. У контексті профільного навчання готовність учителя зумовлюється низкою чинників, зокрема, наявністю загальноосвітніх закладів традиційного та інноваційного типу. Завдяки диференційованому підходу до навчання та його пробільності, учні старших класів у загальноосвітніх закладах можуть одержати освіту, що має професійне спрямування та задовольняє їхній професійний вибір. Профілізація старшої школи вимагає відповідної професійної діяльності педагога, ефективність якої значною мірою залежить від рівня підготовки у вищому навчальному закладі. Значна частина майбутніх учителів не мають достатнього потенціалу, необхідного для ефективної реалізації профільного навчання у загальноосвітніх закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3828
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.