Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836| Назва: | Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі |
| Автори: | Дроздова, Марина Анатоліївна |
| Ключові слова: | історична психологія навчальна програма історико-психологічний портрет |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
| Бібліографічний опис: | Дроздова М.А. Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2012. Вип. 103. Т.1. Серія «Психологічні науки». С.104-107. |
| Серія/номер: | Психологічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається досвід апробації авторської програми курсу"Історична психологія" для студентів спеціальності"Психологія". Описується структура навчальної програми, аналізуються можливості та перспективи її використання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3836 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Досвід і перспективи викладання курсу «Історична психологія» у вищій школі.pdf | 395,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.