Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошель, Віталій Миколайович-
dc.contributor.authorКошель, Анна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-05-11T09:25:43Z-
dc.date.available2020-05-11T09:25:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКошель В. М., Кошель А. П. Наступність в роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах інтеграції інклюзії. "SCIENTIFIC HORIZON IN THE CONTEXT OF SOCIAL CRISES" : матеріали IIІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Токіо, Японія). Токія, 2020. С.63-67.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3854-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні. Проаналізовано наукові дослідження проблеми наступності в роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах інтеграції інклюзії.en_US
dc.publisher"SCIENTIFIC HORIZON IN THE CONTEXT OF SOCIAL CRISES" : матеріали IIІ Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectнаступністьen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectкорекційна педагогікаen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.subjectзаклади дошкільної освітиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleНаступність в роботі закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах інтеграції інклюзіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.