Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855
Назва: | Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи |
Автори: | Прищепа, Олена Петрівна |
Ключові слова: | інтеграція учитель початкової школи музично-освітня діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Прищепа О. П. Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2018. Вип. 151, Т. 2. С. 201-203. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність проблеми музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи в контексті інтегративного підходу. Наголошено, що в умовах реформування української школи інтеграція визначається як один з найперспективніших напрямів її розвитку. Проаналізовано різні підходи до організації інтегрованого навчання: мультидисциплінарний, міждисциплінарний, трансдисциплінарний, окреслено шляхи впровадження їх в музично-освітню діяльність учителя початкової школи. Підкреслено, що в умовах інтегрованого навчання більш ефективно відбуваються взаємопроникнення і систематизація знань учнів, становлення у них цілісної та багатомірної картини світу, розвиток творчих здібностей і креативного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3855 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтегративний підхід як сучасний аспект музично-освітньої діяльності вчителя початкової школи.pdf | 434.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.