Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-11T14:20:11Z-
dc.date.available2020-05-11T14:20:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрищепа О. П. Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. 2019. Вип. 2 (158). С. 269-272.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3858-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що одним із пріоритетних напрямів реформування системи освіти в Україні є інтегроване навчання. З’ясовано, що педагогічна праця вчителя початкової школи націлена на формування ключових компетентностей молодших школярів, серед яких – вимоги до загальнокультурної грамотності учнів. Наразі музично-освітня діяльність учителя початкової школи має бути спрямована на навчання, розвиток і виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва на засадах інтегративного підходу. Мета статті: визначити структуру готовності вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. Методологія. У процесі дослідження використано теоретичні методи аналізу та узагальнення психолого-педагогічної і методичної літератури, дисертаційних досліджень, Інтернет-ресурсів. Наукова новизна полягає у визначенні компонентів структури готовності майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності в контексті інтегративного підходу, що охоплюють зміст і процес підготовки студентів, підтверджують необхідність інтеграції як провідного чинника всебічного розвитку дитини, її талантів і здібностей. Проаналізовано різні педагогічні підходи до організації інтегрованого навчання, особливості впровадження їх в музично-освітню діяльність учителя початкової школи. Встановлено, що готовність майбутніх учителів до інтегрованої музично-освітньої діяльності формується в процесі фахової підготовки у педагогічних закладах вищої освіти. На основі теоретичного аналізу сучасних наукових досліджень визначено структурні складники готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності: мотиваційно-ціннісний, науково-теоретичний, творчо-активізаційний, практично-діяльнісний. Висновки. Означені компоненти структури готовності майбутніх учителів початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності взаємопов’язані та доповнюють один одного, дають змогу інтегрувати музичне мистецтво у зміст початкової освіти.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.subjectінтегративний підхідen_US
dc.subjectструктура готовностіen_US
dc.titleСтруктура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.