Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3865
Назва: Проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у художній спадщині українських педагогів (др. пол. XIX - XX ст.)
Автори: Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: український педагог
художня спадщина
креативний потенціал
творчі здібності
молодший школяр
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Барнич О. В. Проблема розвитку творчих здібностей молодших школярів у художній спадщині українських педагогів (др. пол. XIX - XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2011. 19 c.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено аналізу художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) у контексті проблеми розвитку творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку. У роботі розглянуто основні чинники, які впливали на процес розвитку творчих здібностей молодших школярів, соціальні, національні та особистісні передумови, що були спроектовані на аналіз еволюції освітніх та світоглядних пріоритетів українського суспільства другої половини ХІХ-ХХ ст. Автором проаналізовано особливості впливу креативного потенціалу художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) (Олена Пчілка, С. Русова, Б. Грінченко, М. Коцюбинський, Леся Українка, К. Малицька, Марійка Підгірянка, І. Блажкевич) на процес розвитку творчих здібностей особистості молодшого школяра. У дослідженні розкрито погляди педагогів на проблему розвитку творчих здібностей, формування творчої особистості учня молодшого шкільного віку; визначено напрями застосування художньої спадщини педагогів з метою реалізації творчого потенціалу молодших школярів у процесі роботи з текстовим матеріалом, який містить як креативний, так і морально-етичний компоненти. Визначено першочергову значущість взаємодії понять “творчі здібності” та “мораль” для оптимізації процесу розвитку творчих здібностей особистості учня молодшого шкільного віку та креативний потенціал художньої спадщини українських педагогів (др. пол. ХІХ-ХХ ст.) щодо реалізації означеної взаємодії. У дисертації проаналізовано авторський дидактичний посібник та результати роботи з ним учнів молодшого шкільного віку в різних регіонах України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3865
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Barnych.pdf517.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.