Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/388
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-12T15:12:12Z | - |
dc.date.available | 2019-12-12T15:12:12Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Кміть О. В. Тестові завдання для контролю рівня сформованості адитивних умінь студентів-другокласників немовних спеціальностей // Іноземні мови.- 2000. - №2. – С. 37-40 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/388 | - |
dc.description.abstract | Вимірювання та оцінювання викладачем рівня сформованості у студентів комунікативної компетенції в аудіюванні виявляються важливими як для викладачів, так і для студентів. Адже відомо, що від якості контролю, у великій мірі, залежать як ефективність організації процесу навчання, так і ступінь навченості студентів. | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.subject | тестові завдання | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.title | Тестові завдання для контролю рівня сформованості адитивних умінь студентів-другокласників немовних спеціальностей | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тестові завдання для контролю рівня сформованості аудитивних умінь.pdf | 3.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.