Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Тетяна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-05-12T16:04:43Z-
dc.date.available2020-05-12T16:04:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧередник Т.П. Проблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літератури / Чередник Т.П. // Мова. Культура. Комунікація : дослідження мови та літератури в глобалізованому світі : Матеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференції (Чернігів, 24 – 25 квітня 2015 р.). – Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2015. – С. 117-121.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3906-
dc.description.abstractитацька підготовка вчителя літератури в ситуації кардинальних соціокультурних змін є проблемою, що вимагає серйозної уваги, і не тільки тому, що останнім часом різко впала читацька активність всіх категорій населення. Зміни, що відбулися в останні десятиліття, вплинули на зміст, якість читання та його структуру. Інтернет-технології докорінно трансформували процес читацької діяльності. У центрі уваги вчених в останні двадцять років – проблеми віртуального простору і процес комунікації в ситуації інформаційної технологізації суспільства. Разом з тим основною фігурою процесу трансформацій є читач, і, насамперед, студент-словесник, майбутній вчитель літератури, який реалізує себе в підготовці до професійної діяльності.en_US
dc.publisherМатеріали VI -ї Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectфрагментоване сприйманняen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні учителі літературиen_US
dc.subjectдеконструкція/фрагментаціяen_US
dc.titleПроблема фрагментованого сприймання/мислення у професійній підготовці майбутніх учителів літературиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.