Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3932
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калініна, Ірина Павлівна | - |
dc.contributor.author | Мамчич, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T08:42:05Z | - |
dc.date.available | 2020-05-13T08:42:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Калініна І.П., Мамчич О.Б. До проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Компетентнісно-діяльнісні технології навчання іноземної та рідної мови у середній і вищій школі : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 лют.–1 берез. 2014 р.) / за ред. В. П. Іванишиної. Чернігів, 2014. С. 42–45. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3932 | - |
dc.description.abstract | Однією з важливих умов успішного навчання мови є практичне оволодіння нею з метою якісної підготовки майбутніх учителів початкової школи до практичної роботи. Особливе місце у вирішенні цього завдання належить роботі з формування лінгвістичної компетентності. | en_US |
dc.publisher | Компетентнісно-діяльнісні технології навчання іноземної та рідної мови у середній і вищій школі : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | навчання мови | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | лінгвістична компетентність | en_US |
dc.title | До проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.pdf | 313.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.