Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3933
Назва: | Психолого-педагогічний аспект проблеми емпатійної взаємодії в системі „здорова дитина – дитина з особливими потребами” |
Автори: | Барнич, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | емпатія діти з особливими потребами |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Актуальні проблеми розвитку економіки, освіти та науки в умовах трансформації суспільства : Х наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Барнич О. В. Психолого-педагогічний аспект проблеми емпатійної взаємодії в системі „здорова дитина – дитина з особливими потребами”. Актуальні проблеми розвитку економіки, освіти та науки в умовах трансформації суспільства : Х наук.-практ. конф. викладачів, співробітників та студентів. ТЕЗИ. Чернігів : ЧДІЕіУ, 2006. С. 130-131 |
Короткий огляд (реферат): | Домінантною розвитку сучасного суспільства є орієнтація на цінність і унікальність кожної особистості. Не менш важливою залишається специфіка взаємодії, спілкування з людьми, які мають особливі потреби. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3933 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічний аспект проблеми емпатійної взаємодії в системі „здорова дитина – дитина з особливими потребами”.pdf | 545.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.