Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітченко, Альона Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-13T11:55:51Z-
dc.date.available2020-05-13T11:55:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВітченко А. Скрайбінг як сучасна інноваційна технологія візуалізації знань дітей молодшого шкільного віку. Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborník. PREŠOV: Prešovská univerzita, 2019. Р. 9-15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3944-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення використання скрайбінгу як інноваційного методу візуалізації знань дітей молодшого шкільного віку. Визначено види скрайбінгу та виділено переваги і недоліки його впровадження в освітній процес. Обґрунтовано можливість впровадження скрайбінгу в процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку та наведено методичні підходи до його використання під час реалізації здоров’язберігальної технології комплексного застосування дихальних вправ. Доведено, що впровадження елементів скрайбінгу в систему фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку вплинуло на свідоме ставлення дітей до занять фізичними вправами; посилило пізнавальний інтерес та зацікавленість уроками фізичної культури тощо.en_US
dc.publisherVzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborníken_US
dc.subjectскрайбінгen_US
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуen_US
dc.subjectздоров’язберігальна технологіяen_US
dc.titleСкрайбінг як сучасна інноваційна технологія візуалізації знань дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.