Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3979
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барнич, Оксана Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T10:41:06Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T10:41:06Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Барнич О. В. До питання про розвиток творчих здібностей молодшого школяра у творах Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Сухомлинського. «Вартовий» на ниві української національної освіти і культури : матер. вузівської наук.-практ. конф., присвяч. 145-річчю від Дня народження Б.Д. Грінченка. / за ред. проф. І.В. Зайченка. Чернігів, 2008. С. 58-60. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3979 | - |
dc.description.abstract | Аналіз педагогічної спадщини Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Сухомлинського дозволяє зробити висновок про те, що в їх творах відображено проблеми розвитку творчих потенціалів і творчого мислення учнів молодшого шкільного віку. | en_US |
dc.publisher | «Вартовий» на ниві української національної освіти і культури : матер. вузівської наук.-практ. конф. | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | педагогічна спадщина | en_US |
dc.subject | Б. Грінченко | en_US |
dc.subject | М. Коцюбинський | en_US |
dc.subject | В. Сухомлинський | en_US |
dc.title | До питання про розвиток творчих здібностей молодшого школяра у творах Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Сухомлинського | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До питання про розвиток творчих здібностей молодшого школяра у творах Б. Грінченка, М. Коцюбинського, В. Сухомлинського.pdf | 488.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.