Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимошко, Ганна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T15:51:04Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T15:51:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Тимошко Г.М. Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи / Тимошко Г.М. // Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал. - 2019. – Т. 1. (22). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3998 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи. Визначено основні напрями його розвитку, як основи високої організаційної культури управлінської праці: тайм-менеджмент, управління саморозвитком, кар’єрний менеджмент, управління комунікаціями, стрес-менеджмент, менеджмент особистих обмежень, управління конфліктами. Обґрунтовано складові перфоманс – самоменеджменту, який мотивує управлінців до переосмислення свого професійного кредо, до уточнення своєї ролі у процесі розвитку Нової української школи, до свого професійного самовизначення в умовах реформування шкільної освіти. | en_US |
dc.publisher | Теорія та методика управління освітою: Електронний фаховий журнал | en_US |
dc.subject | перфоманс | en_US |
dc.subject | самоменеджмент | en_US |
dc.subject | керівник | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | перфоманс-менеджмент | en_US |
dc.subject | керівник НУШ | en_US |
dc.title | Теоретичні підходи до перфоманс – самоменеджменту керівника нової української школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні підходи до перфоманс –самоменеджменту керівника нової української школи.pdf | 689.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.