Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009
Назва: | Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Носко, Микола Олексійович Проніков, Олександр Костянтинович Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | технології навчання підготовка майбутнього вчителя вищий навчальний заклад освітні компетентності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць |
Бібліографічний опис: | Носко М.О., Проніков О.К., Терентьєва Н.О. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів. Витоки педагогічної майстерності. Збірник наукових праць. Серія “Педагогічні науки”. 2018. Вип. 21. С. 138-142. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз технологій навчання як супроводу підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти (ЗВО). Зазначається, що технологія є певним механізмом, який повинен привести у перетворюючий рух педагогічну дійсність, всю систему вищої освіти. Проблеми технологій навчання є породженням усвідомлення викладачами ЗВО відриву педагогічної науки від практики. Рушійною силою цього перетворення є практико-орієнтована наука. Наголошується на зустрічному русі теорії та практики, які й породжують технологію. Проаналізовано використання технологій навчання при формуванні освітніх компетентностей у процесі підготовки майбутніх педагогів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4009 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів.pdf | 4.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.