Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШолох, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-15T17:48:41Z-
dc.date.available2020-05-15T17:48:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШолох О.А. Теоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи / Шолох О.А. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» ім. Т. Г. Шевченка. / Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: НУЧК 2019. - Вип. 1(157). - С. 245-251.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4051-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школи, представлені різновекторні аспекти розвитку педагогічної майстерності в умовах університетської освіти. Проаналізовано теоретичні основи дослідження сутності педагогічної майстерності викладачів вищої школи Визначено та обґрунтовано структурні компоненти педагогічної майстерності: гуманістична спрямованість, педагогічні здібності, педагогічна техніка, педагогічна компетентність як показники педагогічної майстерності. Уточнено, що педагогічна майстерність – це сукупність особистісно-ділових якостей і професійної компетентності педагога.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectвикладачі вищої школиen_US
dc.titleТеоретичні аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів вищої школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.