Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкребець, Василь Олексійович-
dc.date.accessioned2020-05-17T13:23:23Z-
dc.date.available2020-05-17T13:23:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСкребець В.О. Виховання студентської молоді у контексті екологічної психології. Четверті сіверянські соціально-психологічні читання : матер. Всеукр. наук. конф. Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2013. С.131-132.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4064-
dc.description.abstractВиховна робота з молоддю може виявитися пустим звуком, якщо не буде враховувати еколого-психологічного підґрунтя природно (саме природно) плинної, звичайної, та, разом з тим, своєрідної включеності соціалізації молоді в реалії життя: відповідні цінності, смислові структури та цілеутворювальні процеси, експектації релевантних у самоствердженні форм поведінки, що супроводжується ситуативно адекватними (або неадекватними) переживаннями і ставленнями. У цьому відношенні особливого значення набувають категорії включеності, переживань і ставлень. Аналіз значимості суб’єктивного ставлення молоді до реалій життя, як і оцінка їх переживань та психологічних впливів, може здійснюватися за трьома критеріями: соціально-психологічна позиція і поведінковий вираз ставлення, мотиви, що лежать в основі різних ставлень до життєвих цінностей та зміни у способах життя.en_US
dc.publisherЧетверті сіверянські соціально-психологічні читання : матер. Всеукр. наук. конф.en_US
dc.subjectекологічна психологіяen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.subjectпереживанняen_US
dc.subjectстудентська молодьen_US
dc.titleВиховання студентської молоді у контексті екологічної психологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.