Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4075
Назва: Основи діагностики рівнів сформованості професійної культури фахівців дошкільної освіти
Автори: Смолянко, Юлія Миколаївна
Ключові слова: фахівці дошкільної освіти
професійно-педагогічна діяльність
вихователь дошкільного навчального закладу
констатувальний етап педагогічного експерименту
рівні сформованості професійної культури
анкетування
педагогічне спостереження
Дата публікації: 2017
Видавництво: Філософія для дітей: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю : пед. читання : зб. наук.-метод. пр.
Бібліографічний опис: Смолянко Ю. М. Основи діагностики рівнів сформованості професійної культури фахівців дошкільної освіти. Філософія для дітей: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю : пед. читання : зб. наук.-метод. пр. / за заг. ред. О. В. Сухомлинської, О. Я. Савченко. Житомир : ФОП Левковець Н. М., 2017. С. 233–238.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано необхідність діагностики рівнів сформованості професійної культури у фахівців дошкільної освіти під час їх професійно-педагогічної діяльності у роботі з дітьми дошкільного віку. У процесі констатувального етапу педагогічного експерименту здійснено аналіз змісту професійно-педагогічної діяльності вихователів ДНЗ, використано методику бесіди, педагогічного спостереження у контексті формування їх професійної культури. Проведено анкетування серед фахівців дошкільної освіти для визначення рівнів сформованості їх професійної культури. Висвітлено результати анкетування вихователів ДНЗ та визначено стан сформованості показників професійної культури (високий, достатній, низький). Результати проведення констатувального етапу експерименту свідчать, що більшість фахівців дошкільної освіти володіють достатнім та високим рівнями сформованості професійної культури у системі роботи з дітьми дошкільного віку. Проте, передбачено, що в умовах становлення інформаційного суспільства та інформатизації сучасної системи освіти постає потреба постійного самовдосконалення й саморозвитку фахівців дошкільної освіти в системі його професійно-педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4075
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.