Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4114
Назва: Наукові школи: несучасні сучасники
Автори: Острянко, Андрій Миколайович
Ключові слова: наукові школи
історія
наукові дослідження
Дата публікації: 2016
Видавництво: Історик і влада: Колективна монографія
Бібліографічний опис: Острянко А.М. Наукові школи: несучасні сучасники. Історик і влада : колективна монографія / відп. ред. В. Смолій; Творчий керівник проекту І. Колесник. Київ: Інститут історії України НАН України, 2016. С. 303–327.
Короткий огляд (реферат): Звернення до проблеми творення історичних знань, організації наукових досліджень, ролі вченого в інтерпретації минулого, особистого доробку й колективних напрацювань, чинників, які впливають на спрямованість наукового пошуку, властиве кожному поколінню істориків. Через засвоєння доробку попередників відбувається самоідентифікація сучасників, формується відчуття причетності до дослідницької традиції, усвідомлюється генетичний зв’язок поколінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4114
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукові школи несучасні сучасники.pdf364.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.