Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152
Назва: | Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики |
Автори: | Ховрич, Микола Олександрович Ховрич, Н. Я. |
Ключові слова: | учні фізика знання вміння оцінювання диференціація |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
Бібліографічний опис: | Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 12. С. 30-32. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Проведено теоретичний аналіз методів оцінюванні знань учнів на уроках фізики на основі диференціації й індивідуалізації навчання. Приведено результати практичного досвіду здійснення в процесі навчання як рівневої так і профільної диференціації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики.pdf | 338.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.