Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152
Назва: Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики
Автори: Ховрич, Микола Олександрович
Ховрич, Н. Я.
Ключові слова: учні
фізика
знання
вміння
оцінювання
диференціація
Дата публікації: 2002
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Ховрич М. О., Ховрич Н. Я. Диференційований підхід при оцінюванні знань учнів на уроках фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2002. Вип. 12. С. 30-32.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Проведено теоретичний аналіз методів оцінюванні знань учнів на уроках фізики на основі диференціації й індивідуалізації навчання. Приведено результати практичного досвіду здійснення в процесі навчання як рівневої так і профільної диференціації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4152
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.