Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorХоврич, Н. Я.-
dc.date.accessioned2020-05-22T11:18:49Z-
dc.date.available2020-05-22T11:18:49Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationХоврич М. О., Ховрич Н. Я. Моніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г.Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 47-51.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4155-
dc.description.abstractВивчено в історичному аспекті використання моніторингу в освіті. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід організації і проведення моніторингу в навчальних закладах. Розроблено методику проведення моніторингу навчальних досягнень з фізики для учнів 11 класу, яка б позитивно впливала на пізнавальну діяльність учнів.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectосвітні індикаториen_US
dc.subjectвиди моніторингуen_US
dc.subjectкритерії оцінювання навчальних досягненьen_US
dc.subjectдержавна підсумкова атестація з фізикиen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.titleМоніторинг навчальних досягнень – як засіб активізації пізнавальної діяльності учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.