Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Дубініна, Діана Емілівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T14:14:14Z | - |
dc.date.available | 2019-12-16T14:14:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Дяченко В. А., Дубініна Д. Е. Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжнар. наук. конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – С. 140-145. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417 | - |
dc.description.abstract | Останнім часом психологи, що працюють у сфері освіти, відзначають помітне збільшення кількості дітей з труднощами у навчанні. Під труднощами навчання мають на увазі як саму шкільну неуспішність, так і ті випадки, коли дитина встигає з усіх предметів на шкоду своєму здоров’ю (Ахутіна Т., 1998). Нагальною проблемою сучасної системи освіти є збільшення числа учнів, які не мають клінічних діагнозів, але демонструють виражені труднощі навчання й поведінки в загальноосвітній школі (Ахутіна Т. та ін., 1995; Глозман Ж., Потаніна А., 2001). У початковій школі ці труднощі проявляються, перш за все, в труднощах письма, читання і рахунку, тобто тих видах діяльності, які найбільш затребувані соціальною ситуацією розвитку дитини. Тому актуальним питанням сьогодення, на нашу думку, є ретельний розгляд проблем шкільного навчання та методів надання допомоги таким категоріям дітей. | en_US |
dc.publisher | Дев'яті Сіверянські соціально-психологічні читання | en_US |
dc.subject | нейропсихологічний підхід | en_US |
dc.subject | труднощі | en_US |
dc.title | Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання.pdf | 197.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.