Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДяченко, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorДубініна, Діана Емілівна-
dc.date.accessioned2019-12-16T14:14:14Z-
dc.date.available2019-12-16T14:14:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДяченко В. А., Дубініна Д. Е. Можливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчання // Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжнар. наук. конференції (30 листопада 2018 року, м. Чернігів) / За наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. – Чернігів, НУ «ЧК» імені Т. Г. Шевченка, 2019. – С. 140-145.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/417-
dc.description.abstractОстаннім часом психологи, що працюють у сфері освіти, відзначають помітне збільшення кількості дітей з труднощами у навчанні. Під труднощами навчання мають на увазі як саму шкільну неуспішність, так і ті випадки, коли дитина встигає з усіх предметів на шкоду своєму здоров’ю (Ахутіна Т., 1998). Нагальною проблемою сучасної системи освіти є збільшення числа учнів, які не мають клінічних діагнозів, але демонструють виражені труднощі навчання й поведінки в загальноосвітній школі (Ахутіна Т. та ін., 1995; Глозман Ж., Потаніна А., 2001). У початковій школі ці труднощі проявляються, перш за все, в труднощах письма, читання і рахунку, тобто тих видах діяльності, які найбільш затребувані соціальною ситуацією розвитку дитини. Тому актуальним питанням сьогодення, на нашу думку, є ретельний розгляд проблем шкільного навчання та методів надання допомоги таким категоріям дітей.en_US
dc.publisherДев'яті Сіверянські соціально-психологічні читанняen_US
dc.subjectнейропсихологічний підхідen_US
dc.subjectтруднощіen_US
dc.titleМожливості нейропсихологічного підходу до подолання труднощів навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.