Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorХоврич, Н. Я.-
dc.date.accessioned2020-05-25T10:59:09Z-
dc.date.available2020-05-25T10:59:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationХоврич М. О., Ховрич Н. Я. Моніторинг навчальних досягнень учнів як засіб управлінської діяльності школи. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 53. 256 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4180-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід організації та проведення моніторингу в системі освіти. Розглянуто основні складові методики проведення моніторингу на базі загальноосвітньої школи.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectпедагогічний моніторингen_US
dc.subjectосвіченістьen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectсоціумen_US
dc.subjectнавчальні досягнення учнівen_US
dc.titleМоніторинг навчальних досягнень учнів як засіб управлінської діяльності школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.