Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420
Назва: | Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна |
Ключові слова: | типи завдань та запитань навчальна дисципліна «Наукові основи шкільного курсу математики» технологія створення та використання методичні особливості |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького |
Бібліографічний опис: | Соколенко Л. О. Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» // Вісник Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького. – Черкаси, 2019. – Вип. 3. – С. 93-98. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено основні типи завдань та запитань, які використовуються під час читання навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики», охарактеризовано технологію їх створення, розкрито методичні особливості використання окремих з них під час навчання дисципліни НОШКМ студентів-магістрантів спеціальності 014 Середня освіта (математика). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/420 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технологія створення та використання основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики».pdf | 276.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.