Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНітченко, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.date.accessioned2020-05-26T10:58:22Z-
dc.date.available2020-05-26T10:58:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНітченко Г. М., Ховрич М. О. Аналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету; гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 130. С. 169-172.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4208-
dc.description.abstractУ статті аналізуються можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу. Визначається, що ІКТ найчастіше застосовуються на наступних етапах навчального процесу: підготовка викладача до заняття; проведення заняття; самостійна робота студента; контроль рівня засвоєння знань та вмінь студентів. На основі даних етапів автори у статті розглядають можливі варіанти застосування ІКТ. Крім того, окрема увага приділена перевагам та недолікам широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectпідготовка викладачаen_US
dc.subjectсамостійна робота студентаen_US
dc.subjectтестовий контрольen_US
dc.titleАналіз використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.