Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нітченко, Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ховрич, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T15:32:49Z | - |
dc.date.available | 2020-05-28T15:32:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Нітченко Г.М., Ховрич М. О. Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 1. С. 112-115. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4223 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається проблема медіаграмотності як складова інформаційної культури людини. Основа процесу формування медіа грамотності повинна бути у закладах вищої освіти педагогічного профілю, оскільки саме вчитель є тією особистістю, яка в змозі досить активно і, головне, інтенсивно, сформувати основи медіаграмотності у підростаючого покоління. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | медіаграмотність | en_US |
dc.subject | медіакультура | en_US |
dc.subject | інформаційна культура | en_US |
dc.subject | молодь | en_US |
dc.subject | інформаційні технології | en_US |
dc.subject | джерело інформації | en_US |
dc.title | Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичний аналіз проблеми медіа грамотності молоді.pdf | 461.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.