Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачура, Дарина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-01T09:59:14Z-
dc.date.available2020-06-01T09:59:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКачура Д. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групах : магістр. р-та; наук. керівник: канд. пед. наук, ст. викладач Смолянко Ю. М. / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2019. 119 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4272-
dc.description.abstractОднією з найбільш розповсюджених категорій порушень розвитку дітей є аутистичні порушення, що вимагає посиленої уваги до підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійної діяльності з цією категорією дітей в інклюзивних групах.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмайбутні фахівці дошкільної освітиen_US
dc.subjectдіти із аутистичним порушеннямen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми із аутистичними порушеннями в інклюзивних групахen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.