Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛашко, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-06-01T10:01:59Z-
dc.date.available2020-06-01T10:01:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛашко А. В. Педагогічні умови формування ціннісного ставлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до свого здоров’я : магістр. р-та; наук. керівник: канд. пед. наук, ст. викладач кафедри дошк. та поч. освіти Кошель А.П. / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2019. 135 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4273-
dc.description.abstractЗміни які відбуваються в сучасному суспільстві, глобальна соціокультурна криза, періодичні зміни умов середовища планеті Земля, наслідки інтенсивних перебудов в нашій країні призвели до виникнення великої кількості нових не передбачуваних раніше факторів, що негативно впливають на соціальний статус населення, моральні відносини між людьми та спричиняють погіршення їхнього здоров’я. У зв’язку із цим проблема збереження та зміцнення здоров’я в широкому значенні на особистісному та суспільному рівнях сьогодні набула загальнодержавного значення. Здоров’я людини виступає найвищою цінністю, що є основним показником розвитку людства кожної держави.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectмайбутні вихователі закладів дошкільної освітиen_US
dc.subjectціннісні ставленняen_US
dc.titleПедагогічні умови формування ціннісного ставлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до свого здоров’яen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.