Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4284
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T07:51:57Z | - |
dc.date.available | 2020-06-03T07:51:57Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Жáра Г. І. Динаміка показників індивідуального здоров’я майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наук. праць / за ред. О. В. Тимошенка. Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019. Вип. 5 К (113)19. С. 122–126. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4284 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається питання розвитку показників індивідуального здоров‘я у майбутніх учителів на етапі бакалаврської підготовки. Діагностичними засобами обрано зону професійного комфорту, рівень професійного вигоряння, біологічний і психологічний вік студентів. Порівняння показників індивідуального здоров‘я студентів педагогічних і непедагогічних спеціальностей у результаті бакалаврської підготовки продемонструвало помітне їх погіршення у майбутніх учителів. В експериментальній групі, студенти якої були адаптовані до умов навчання на першому курсі, рівень професійного вигоряння і зони комфорту майбутніх учителів нижче, ніж у контрольній. У студентів непедагогічних спеціальностей нижчі показники професійного вигоряння і більш розширена зона комфорту. Водночас показники якості знань в експериментальній групі вищі, що підтверджує отримані раніше дані про позитивний вплив застосованих педагогічних технологій для адаптації студентів до умов навчання на академічну успішність. Виявлені особливості вимагають цілеспрямованого підходу до формування компетентності індивідуального здоров'язбереження у майбутніх учителів на етапі магістерської підготовки. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.subject | бакалавр | en_US |
dc.subject | індивідуальне здоров’я | en_US |
dc.subject | зона комфорту | en_US |
dc.subject | професійне вигоряння | en_US |
dc.subject | компетентність індивідуального здоров’язбереження | en_US |
dc.title | Динаміка показників індивідуального здоров’я майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Динаміка показників індивідуального здоров’я майбутніх учителів у процесі бакалаврської підготовки.pdf | 342.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.