Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоляков, В. А.-
dc.contributor.authorКолесник, М. О.-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.contributor.authorЛісогор, Т. М.-
dc.date.accessioned2020-06-03T08:00:34Z-
dc.date.available2020-06-03T08:00:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПоляков В. А., Колесник М. О., Жиденко А. О., Жара Г. І., Лісогор Т. М. Концепція універсальної освіти України: базові положення та методологічні орієнтири (проект). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігів. нац. пед. ун-т імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 152. Т. 2. С. 203–214.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4287-
dc.description.abstractУ перехідний період між епохами, маркований фундаментальними зрушеннями світоглядних, соціально-політичних моделей, необхідно розкрити сутність місії людства, роль та призначення людини, яка несе відповідальність перед собою та історією за якість створюваної сфери Розуму (ноосфери). Зміна парадигми науки передбачає багатовекторний рух розвитку від техногенності до природовідповідності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectуніверсальністьen_US
dc.subjectуніверсальна освітня системаen_US
dc.subjectуніверсальна освіта Україниen_US
dc.titleКонцепція універсальної освіти України: базові положення та методологічні орієнтири (проект)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концепція універсальної освіти України.pdf757.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.