Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Худолій, Олег Миколайович | - |
dc.contributor.author | Капкан, Олена | - |
dc.contributor.author | Гаркуша, Сергій Васильович | - |
dc.contributor.author | Марченко, С. | - |
dc.contributor.author | Веремеєнко, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T07:52:36Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T07:52:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Худолій, О., Капкан, О., Гаркуша, С., Марченко, С., & Веремеєнко, В. (2020). Формування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років. Теорія та методика фізичного виховання, 20(1), 42–48. https://doi.org/10.17309/tmfv.2020.1.06 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4324 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження – обґрунтувати режими чергування виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку у процесі навчання серій завдань, спрямованих на формування рухових навичок у хлопців 15 років. Матеріали і методи. У дослідженні взяли участь 40 хлопців 15 років. Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення поставлених завдань були використані методи дослідження: вивчення та аналіз науково-методичної літератури; педагогічне спостереження, хронометраж навчальних завдань; педагогічний експеримент, методи математичної статистики, методи математичного планування експерименту. У процесі навчання використовувався метод алгоритмічних розпоряджень. Результати. У дослідженні встановлено, що ефективність засвоєння серій навчальних завдань залежить від режиму чергування виконання вправ та інтервалів відпочинку. Результати дисперсійного аналізу та регресійних моделей свідчать, що в діапазоні 6–12 повторень вправи з інтервалами ідпочинку 60–120 с знаходиться оптимальний режим виконання серій навчальних завдань. У запропонованій матриці плану факторного експерименту вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання фізичних вправ на ефективність навчання дітей і підлітків. Висновки. Оптимальними варіантами умов навчання серіям завдань хлопців 15 років на уроках фізичної культури є: 1 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60–120 с; 2 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 3 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 4 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 120 с; 5 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с; 6 серія – 12 повторень, інтервал відпочинку 60 с. | en_US |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | en_US |
dc.subject | хлопці | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | фізичні вправи | en_US |
dc.subject | програмоване навчання | en_US |
dc.subject | режими виконання вправ | en_US |
dc.title | Формування рухових навичок: оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування рухових навичок оптимізація режиму навчання стійки силою на голові і руках хлопців 15 років.pdf | 135.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.