Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4326
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаркуша, Сергій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T08:04:54Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T08:04:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гаркуша С.В. Компоненты готовности будущих учителей физической культуры к использованию здоровьесберегающих технологий. Общественные и гуманитарные науки. 2014. С. 72-73. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4326 | - |
dc.description.abstract | В работе нами выделены структурные компоненты готовности будущего специалиста по физическому воспитанию к использованию здоровьесберегающих технологий (ЗСТ): мотивационный, когнитивный, практико-деятельностный и рефлексивный. | en_US |
dc.publisher | Общественные и гуманитарные науки | en_US |
dc.subject | здоровьесберегающих технологий | en_US |
dc.subject | физическое воспитание | en_US |
dc.subject | учитель физической культуры | en_US |
dc.title | Компоненты готовности будущих учителей физической культуры к использованию здоровьесберегающих технологий | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компоненты готовности будущих учителей физической культуры к использованию здоровьесберегающих технологий.pdf | 277,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.