Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327| Назва: | Структура та функції здоров’язбережувальних технологій |
| Автори: | Гаркуша, Сергій Васильович |
| Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології фізичне виховання компоненти функції здоров’я |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей |
| Бібліографічний опис: | Гаркуша С.В. Структура та функції здоров’язбережувальних технологій. Проблеми сучасної педагогічної освіти. 2014. С. 59-64. |
| Серія/номер: | Педагогіка і психологія; |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі визначено основні компоненти у структурі здоров’язбережувальних технологій : аксіологічний, гносеологічний, здоров’язбережувальний, емоційно-вольовий, екологічний, фізкультурно-оздоровчий. До основних функцій здоров’язбережувальних технологій належать: формувальна, інформативно-комунікативна, діагностична, адаптивна, рефлексивна, інтегративна. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4327 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Структура та функції здоров’язбережувальних технологій.pdf | 513,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.