Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4345
Назва: Мовна стратегія спілкування майбутнього вчителя
Автори: Мамчич, Олена Борисівна
Барнич, Оксана Вікторівна
Ключові слова: лінгвістична компетентність
комунікативна компетентність
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник ЧДПУ
Бібліографічний опис: Мамчич О. Б., Барнич О. В. Мовна стратегія спілкування майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету / Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. М. О. Носко. Чернігів, 2010. Вип. 79. С. 153–155.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему лінгвістичної та комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів, набутої насамперед під час вивчення дисциплін лінгвістичного циклу у вищій школі Йдеться про опанування мови як засобу спілкування та пізнання, яке дає змогу отримати відповідні знання, виробити вміння та навички, використати їх у мовленнєвій практиці студентів, подальшій професійній педагогічній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4345
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мовна стратегія спілкування майбутнього вчителя.pdf340.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.