Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T13:32:11Z-
dc.date.available2020-06-15T13:32:11Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Взаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба". Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. Чернігів, 2007. Вип. 45. С. 119-122.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4404-
dc.description.abstractСтаття присвячена з’ясуванню взаємозв’язку понять ”інтерес”, “мотив” та “потреба”, їх співвідношення та взаємовплив. Автор досліджує роль інтересу в пізнавальній діяльності учнів. Він доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів. Пропонує, у залежності від характеру домінуючих мотивів, їхньої сили впливу на особистість, навчання учня, враховувати роль індивідуальної значущості кожного з них.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectпізнавальний інтересen_US
dc.subjectнавчальний інтересen_US
dc.subjectінтерес до навчального предметуen_US
dc.subjectформування інтересуen_US
dc.subjectпізнавальний мотивen_US
dc.titleВзаємозв’язок понять "інтерес", "мотив", "потреба"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Взаємозв’язок понять інтерес, мотив, потреба.pdf269.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.