Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T13:52:39Z-
dc.date.available2020-06-15T13:52:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Роль інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу в учнів до навчального предмету. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2007. Вип. 46. С. 35-37.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4406-
dc.description.abstractСтаття присвячена з’ясуванню ролі інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу до навчального предмету. Автор доводить, що ефективність навчального процесу в сучасній школі напряму залежить від мотивів навчання учнів та використання сучасних технологій навчання. Пропонує поєднувати сучасні технології навчання з традиційними, враховуючи критерії доцільності використання педагогічних програмних засобів.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінтересen_US
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectмотив навчанняen_US
dc.titleРоль інформаційно-комунікативних технологій у формуванні та підтриманні інтересу в учнів до навчального предметуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.