Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413
Назва: | Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя |
Автори: | Горчинський, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | суб’єкт суб’єктність ціннісно-синергетична концепція суб’єктно орієнтовані освітні ситуації |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Горчинський С.В. Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2010. Вип. 80. С. 79-82. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлений генезис проблематики суб’єктності у психолого-педагогічних дослідженнях. Обґрунтовано вибір ціннісно-синергетичного підходу як методологічної основи дослідження проблеми становлення суб’єктності. Обговорюються основні точки зору на структуру суб’єктності вчителя, виділені цінності, які визначають варіанти становлення суб’єктності майбутніх учителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4413 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні основи дослідження проблеми становлення суб’єктності майбутнього вчителя.pdf | 415.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.