Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:31:13Z-
dc.date.available2020-06-15T16:31:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГорчинський С.В. Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2013. Вип. 108(1). С. 51-54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419-
dc.description.abstractУ статті розглядаються концептуально-цільові орієнтири технології наступності. Автор переконує, що технологія наступності дозволяє шляхом розуміння індивідуально-типологічних особливостей суб’єктів діяльності визначити розбіжності і відмінності в них і в їх діяльності, які дозволять внести корективи у навчально-виховну діяльність, що, в свою чергу, сприяє збереженню мотивації до пізнання на перехідному етапі з одного ступеня освіти на інший.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectнаступністьen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.titleНаступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти.pdf442.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.