Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчинський, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T16:31:13Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T16:31:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Горчинський С.В. Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: збірник. Чернігів, 2013. Вип. 108(1). С. 51-54. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4419 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються концептуально-цільові орієнтири технології наступності. Автор переконує, що технологія наступності дозволяє шляхом розуміння індивідуально-типологічних особливостей суб’єктів діяльності визначити розбіжності і відмінності в них і в їх діяльності, які дозволять внести корективи у навчально-виховну діяльність, що, в свою чергу, сприяє збереженню мотивації до пізнання на перехідному етапі з одного ступеня освіти на інший. | en_US |
dc.publisher | Вісник ЧНПУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | наступність | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.title | Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наступність у контексті розвитку сучасної педагогічної освіти.pdf | 442.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.