Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorМатвійчук, Людмила Анатоліївна-
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorМінько, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorKukhar, Liudmyla-
dc.date.accessioned2020-06-15T16:53:07Z-
dc.date.available2020-06-15T16:53:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationAndrii Kostiuchenko, Liudmyla Matviichuk, Sergii Gorchynskyi, Nataliya Min'ko, Liudmyla Kukhar The choice of criteria of pedagogical software quality, for expert evaluation. Sport, Education and Society, Issue 8 (2), Volume 22. Taylor & Francis, 2017. Pages 1417-1423.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4423-
dc.description.abstractThe problem of quality evaluation of pedagogical software, as one of constituents of computer-oriented learning tools, is considered in the article. General software quality indicators are analyzed. A list of quality indicators of pedagogical software based on them is formulated and their content is disclosed. The methods that can be used for quality evaluation of pedagogical software are described and the use of the peer review as the most complete and reliable method is grounded.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSport, Education and Societyen_US
dc.subjectpedagogical softwareen_US
dc.subjectindicators of pedagogical software qualityen_US
dc.subjectexpert evaluationen_US
dc.titleThe choice of criteria of pedagogical software quality, for expert evaluationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The choice of criteria of pedagogical software quality, for expert evaluation.pdf754.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.