Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4437
Назва: Педагогічні умови впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес
Автори: Носко, Микола Олексійович
Архипов, Олександр Анатолійович
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
мотивація та навички здорового способу життя
фізичне виховання
здоров’я населення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Носко М.О., Архипов О.А. Педагогічні умови впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. Вип. 3К (110). С. 402-406.
Короткий огляд (реферат): Проблема збереження та цілеспрямованого формування здоров’я дітей та молоді в сучасних умовах розвитку українського суспільства має виключну значимість та актуальність, оскільки безпосередньо пов’язана із проблемою існування держави. У Всесвітній декларації з охорони здоров’я (травень 1998) наголошується на тому, що ступінь успішності державної суспільної політики може визначатися ступенем її впливу на здоров’я населення, адже достатній рівень здоров’я створює міцний фундамент стійкого економічного зростання. Згідно з резолюцією ООН №38/54 1997 року здоров’я населення вважається головним критерієм доцільності і ефективності всіх без винятку сфер господарської діяльності. Причому фахівці вважають, що близько 75% хвороб у дорослих є наслідком умов життя у дитячі та молоді роки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4437
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.