Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4472
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Маслов, В. Н. | - |
dc.contributor.author | Дейкун, В. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T06:33:09Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T06:33:09Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Носко Н. А., Маслов В. Н., Дейкун В. Н. Физиологические закономерности и педагогические основы развития работоспособности спортсменов. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / під ред. С. С. Єрмакова. Харків : ХХПІ, 2003. № 3. С. 78-86. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4472 | - |
dc.description.abstract | В статье изучаются факторы, влияющие на работоспособность спортсменов, что дает важную информацию о состоянии тренированности. В результате, объективная информация о специальной работоспособности и подготовленности спортсменов дает возможность качественно управлять учебно-тренировочным процессом. | en_US |
dc.publisher | Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. | en_US |
dc.subject | спортивная тренировка | en_US |
dc.subject | специальная работоспособность | en_US |
dc.subject | тренировочный режим | en_US |
dc.subject | адаптация | en_US |
dc.title | Физиологические закономерности и педагогические основы развития работоспособности спортсменов | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Физиологические закономерности и педагогические основы развития работоспособности спортсменов.pdf | 172.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.