Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorМаслов, В. Н.-
dc.contributor.authorДейкун, В. Н.-
dc.date.accessioned2020-06-19T06:33:09Z-
dc.date.available2020-06-19T06:33:09Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНоско Н. А., Маслов В. Н., Дейкун В. Н. Физиологические закономерности и педагогические основы развития работоспособности спортсменов. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / під ред. С. С. Єрмакова. Харків : ХХПІ, 2003. № 3. С. 78-86.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4472-
dc.description.abstractВ статье изучаются факторы, влияющие на работоспособность спортсменов, что дает важную информацию о состоянии тренированности. В результате, объективная информация о специальной работоспособности и подготовленности спортсменов дает возможность качественно управлять учебно-тренировочным процессом.en_US
dc.publisherПедагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectспортивная тренировкаen_US
dc.subjectспециальная работоспособностьen_US
dc.subjectтренировочный режимen_US
dc.subjectадаптацияen_US
dc.titleФизиологические закономерности и педагогические основы развития работоспособности спортсменовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.