Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorСиніговець, Василій Іванович-
dc.date.accessioned2020-06-22T08:59:29Z-
dc.date.available2020-06-22T08:59:29Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationНоско Н.А., Синиговец В.И. Построение педагогических моделей в процессе обучения двигательным действиям. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. / під ред. С.С. Єрмакова. Харків : ХХПІ, 2001. № 29. С. 59-62.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4488-
dc.description.abstractПостроение педагогических моделей обучения двигательным действий изначально предполагает наличие структурных элементов. В настоящей работе представлены методологический аспект содержания нормативной, дидактической и образной моделей обучения двигательным действиям спортсменов.en_US
dc.publisherПедагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectдвигательные задачиen_US
dc.subjectдвигательное действиеen_US
dc.subjectметодологияen_US
dc.titleПостроение педагогических моделей в процессе обучения двигательным действиямen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації Миколи Олексійовича Носка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.