Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512
Назва: | STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність |
Автори: | Давиденко, А. А. |
Ключові слова: | STEM STEAM STEM-освіта STEAM-освіта творча діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченк |
Бібліографічний опис: | Давиденко А. А. STEM та STEAM в освітньому процесі з фізики: історія та сучасність. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 58–63. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | проблемами сучасної школи, зокрема використання STEM- та STEAM-освіти у педагогічній практиці. Методологія дослідження виходить з концепції сучасної освіти. Дослідження орієнтовано на задоволення запитів вчителів фізики, а також на науковців, які займаються проблемами розвитку освіти. Тривалий досвід роботи в школі вчителем фізики, підготовки завдань для Всеукраїнських відкритих турнірів юних винахідників і раціоналізаторів та керівництво роботою журі даного масового позаурочного заходу, наукове керівництво територіальним відділенням Малої академії наук України тощо, дозволяють зробити обґрунтовані висновки стосовно розвитку STEM- та STEAM-освіти в Україні та за її межами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4512 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Davidenko.pdf | 582.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.