Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКладікова, І. І.-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-07-03T12:32:13Z-
dc.date.available2020-07-03T12:32:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКладікова І. І., Жиденко А. O. Вплив дисциплін природничо-наукового циклу на формування здоров’язбережувальної професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури та основ здоров’я. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 136. C. 109–111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4551-
dc.description.abstractУ статті аналізуються різні підходи, умови та методи формування здоров’язбережувальних професійних компетентностей майбутніх учителів фізичної культури та основ здоров’я в процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу. Проаналізовані переваги та недоліки розроблених науковцями таких підходів: створення нових інтеграційних курсів, орієнтовної координаційно-інтеграційної сітки для раціонального використання інтеграційних зв’язків між дисциплінами як в межах одного циклу, так і між навчальними циклами, та застосування особистісно-орієнтованого підходу до підготовки фахівця з фізичної культури. Проаналізовані навчальні програми циклу природничо-наукової підготовки учителів фізичної культури та основ здоров’я. Пропонується збільшення кількості годин на ці дисципліни для їх удосконалення шляхом додавання питань, що стосуються складових здоров’я, негативного впливу природних та соціальних факторів середовища, мотивації студентів до здорового способу життя з обов’язковим використанням інтерактивних та інформаційно-комунікативних методів навчання під час проведення занять.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;-
dc.subjectфахівецьen_US
dc.subjectздоров’язбережувальні компетентностіen_US
dc.subjectдисципліни природничо-наукового циклуen_US
dc.subject"Основи здоров’я"en_US
dc.titleВплив дисциплін природничо-наукового циклу на формування здоров’язбережувальної професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури та основ здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.