Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4575
Назва: Зміст і методика формування професійної готовності майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання
Автори: Перинський, Юрій Євгенійович
Ключові слова: інноваційні методи навчання
майбутні вчителі технологій
професійна готовність
метод проектів
тренінгові заняття
ділові ігри
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Перинський Ю. Є. Зміст і методика формування професійної готовності майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 185–190.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання формування професійної готовності майбутніх учителів технологій до застосування інноваційних методів навчання згідно з минулими та сучасними поглядами на професійну компетентність фахівця. Автор зазначає, що інноваційні методи навчання – це такий спосіб взаємопов’язаної діяльності вчителя й учня за наявних засобів і ресурсів, у процесі якого вчитель шляхом творчого поєднання різних прийомів, форм і засобів навчання, створює умови для оптимального й гарантованого досягнення суб’єктами навчального процесу його цілей і завдань, отримання позитивного педагогічного результату за відсутності негативного впливу на учасників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4575
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.