Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелан, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-07-06T09:42:40Z-
dc.date.available2020-07-06T09:42:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБелан Т. Г., Носовець Н. М. Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 4 (160) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 130–133.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4580-
dc.description.abstractМета роботи. Проаналізувати та узагальнити сучасні підходи до формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологій у процесі навчання в університеті. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних, філософських джерел, офіційних і нормативних документів, навчальних програм, підручників і навчальних посібників щодо підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій; порівняння і узагальнення поглядів учених на проблему) й емпіричні (спостереження за навчально-виховним процесом).en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_US
dc.subjectпрофесійно-ціннісні орієнтаціїen_US
dc.subjectмайбутній учитель технологійen_US
dc.titleФормування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.