Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іващенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ференц, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T07:13:50Z | - |
dc.date.available | 2020-07-08T07:13:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іващенко О. В., Носко Ю. М., Ференц В. С. Силові здібності: динаміка тренувального ефекту силових вправ у дівчат 9 років. Науково-методичний журнал: Теорія та методика фізичного виховання. ТОВ ОВС, 2019. Т. 19. №4. С. 200–208. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4622 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження — визначити вплив комбінованого методу розвитку сили на динаміку трену- вального ефекту у дівчат 9 років. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь 15 дівчат 9 років. Експеримент був проведе- ний за планом, наведеним у табл. 1. Був реалізований перший варіант комбінованого методу для розвитку м’язів рук і плечового поясу (місце І), сили м’язів черевного преса (місце ІІ), сили м’язів спини (місце ІІІ) і сили м’язів ніг (місце IV). Матеріали дослідження опрацьовані в програмі ста- тистичного аналізу – IBM SPSS 22. Здійснений дискримінантний аналіз. Результати. Результати дискримінантного аналізу свідчать про статистично достовірні зміни трену- вальних ефектів силових вправ (І–ІV місце, р < 0,001). Терміновий і відставлений тренувальний ефект силових вправ залежить від сумарного обсягу силових вправ в уроці фізичної культури. Так, зміни піс- ля роботи на кожному місці розвитку сили підсилюються наступним виконанням вправ на інших міс- цях, розбіжності між показниками тестування щодо один одного статистично достовірні (p = 0,001). Висновок. Встановлено позитивний тренувальний ефект силових вправ у процесі використання комбінованого методу розвитку сили у наступних режимах: метод динамічних зусиль – 3 повторення, 30 с відпочинок; метод максимальних зусиль – 1 повторення, 30 с відпочинок; метод ізо- метричних зусиль – 3 повторення, 30 с відпочинок; метод повторних зусиль – 6 повторень, 30 с від- починок. В реакції на силове навантаження виділяється терміновий і відставлений тренувальний ефект. Це дає можливість стверджувати, що класифікація тренувальних ефектів можлива за наве- деною батареєю тестів на основі дискримінантного аналізу. | en_US |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | en_US |
dc.subject | комбінований метод | en_US |
dc.subject | терміновий і відставлений тренувальний ефект | en_US |
dc.subject | дівчата 9 років | en_US |
dc.title | Силові здібності: динаміка тренувального ефекту силових вправ у дівчат 9 років | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Силові здібності динаміка тренувального ефекту силових вправ у дівчат 9 років.pdf | 167.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.