Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKhudolii, O. M.-
dc.contributor.authorХудолій, О. М.-
dc.contributor.authorIvashchenko, O. V.-
dc.contributor.authorІващенко, О. В.-
dc.contributor.authorIermakov, S. S.-
dc.contributor.authorЄрмаков, С. С.-
dc.contributor.authorNosko, Yuliya-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorMarchenko, S. I.-
dc.contributor.authorМарченко, С. І.-
dc.date.accessioned2020-07-08T07:39:17Z-
dc.date.available2020-07-08T07:39:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKhudolii O. M., Ivashchenko O. V., Iermakov S. S., Nosko Yu. M., Marchenko S. I. Strength Abilities: Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years. Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, (2019). V. 19. №2. Р. 98–104.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4623-
dc.description.abstractМета дослідження — експериментально обґрунтувати технологічні підходи до оцінки тренувальних ефектів силових навантажень у дівчаток семи років. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь дівчатка 7 років (n = 40). Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. Для вирішення завдань дослідження використовувалися теоретичні і емпіричні методи: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; моделювання, педагогічні спостереження і експеримент, методи математичного планування експерименту (ПФЕ типу 2k). Результати. Результати дослідження свідчать, що у запропонованій матриці плану повного факторного експерименту типа 22 вибраний крок варіювання факторів є достатнім для вивчення впливу різних режимів виконання силових вправ на динаміку ТТЕ у дівчаток 7 років. Висновки. Найбільший вплив на ТТЕ у дівчаток 7 років має на 1 станції (вправи для розвитку сили рук і плечового поясу) взаємодія кількості повторень у підході й інтервалу відпочинку (х1х2) — 83%, кількість повторень у підході (х1) — 15%; на 2 станції (вправи для розвитку сили м’язів черевного пресу) кількість повторень у підході (х1) — 48,5%, інтервал відпочинку (х2) — 48,5%; на 3 станції (вправи для розвитку сили м’язів спини — інтервал відпочинку (х2) — 82%; на 4 станції — вправи для розвитку сили м’язів ніг) інтервал відпочинку (х2) — 92%. На 1–3 станціях для підсилення ТТЕ необхідно збільшити кількість повторень у підході й тривалість інтервалу відпочинку, на 4 станції — необхідно збільшити кількість повторень у підході й зменшити тривалість інтервалу відпочинку.en_US
dc.publisherTeorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâen_US
dc.subjectдівчаткаen_US
dc.subjectплан повного факторного експериментуen_US
dc.subjectтерміновий тренувальний ефектen_US
dc.subjectсилові навантаженняen_US
dc.titleStrength abilities:estimation of Immediate training effect of strength loads in girls aged 7 yearsen_US
dc.title.alternativeСилові здібності: оцінка термінового тренувального ефекту силових навантажень у дівчаток 7 роківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strength Abilities Estimation of Immediate Training Effect of Strength Loads in Girls Aged 7 Years.pdf755.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.