Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ivashchenko, O. V. | - |
dc.contributor.author | Іващенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Nosko, Mykola | - |
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Nosko, Yuliya | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Chernenko, S. O. | - |
dc.contributor.author | Черненко, С. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T09:44:04Z | - |
dc.date.available | 2020-07-08T09:44:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Іvashchenko O. V., Nosko M. O., Nosko Yu. M., Chernenko S. O. Pattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target. Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, 2019. V. 19. №3. Р. 130-138. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4624 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи — визначити можливість використання методик розпізнання образів у вивченні впливу режимів виконання фізичних вправ на процес навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль школярів молодших класів. Матеріали і методи. У дослідженні прийняли участь хлопчики 7 років (n=48). У роботі використані аналіз й узагальнення даних наукової та методичної літератури, загально-наукові методи теоретичного рівня, такі, як аналогія, аналіз, синтез, абстрагування, індукція, а також загально-наукові методи емпіричного рівня: спостереження, тестування, експеримент. Результати. На ефективність процесу навчання хлопчиків 7 років «кидку м’яча у вертикальну ціль» позитивно впливає 6–12 підходів, кількість повторень у підході 3 рази, інтервал відпочинку триває 60–180 с. Акцент у виборі режиму навчання робиться на кількості повторень у підході. Висновки. Метод повного факторного експерименту дозволяє отримати математичний опис процесу в деякій локальній області факторного простору та провести верифікацію регресійної моделі. Рівняння регресії дають можливість підбору режимів виконання для кожної вправи, яка вивчається. Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок; дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок; які рухові завдання найбільш суттєво впливають на розрізнення класів; до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша і друга дискримінантні функції з акцентом на найбільш інформативні змінні. | en_US |
dc.publisher | Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | хлопці 7 років | en_US |
dc.subject | факторний експеримент | en_US |
dc.subject | дискримінантний аналіз | en_US |
dc.title | Pattern Recognition: Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target | en_US |
dc.title.alternative | Розпізнання образів: характеристика режимів навчання метанню малого м’яча у вертикальну ціль хлопчиків 7 років | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pattern Recognition Description of Modes of Teaching Boys Aged 7 Throwing a Small Ball at a Vertical Target..pdf | 190.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.