Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4625
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ivashchenko, O. V. | - |
dc.contributor.author | Іващенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Cieślicka, M. | - |
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Malyshev, D. A. | - |
dc.contributor.author | Малишев, Д. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T10:00:54Z | - |
dc.date.available | 2020-07-08T10:00:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ivashchenko O. V., Cieślicka M., Nosko M. O., Malyshev D. A. Motor Abilities: Peculiarities of Strength Effort Assessment in Boys Aged 11–13. Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, 2019. V. 19. №1. С. 37–43. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4625 | - |
dc.description.abstract | Мета дослідження — визначити особливості оцінки силових зусиль у хлопців 11–13 років. Матеріал і методи. У дослідженні прийняли участь хлопців 11 років (n = 22), 12 років (n = 31), 13 років (n = 33). Діти та їхні батьки були інформовані про всі особливості дослідження і дали згоду на участь в експерименті. У роботі використані методи аналізу наукової літератури, тестування, методи математичної статистики. Реєструвалися зусилля правої кисті 1/3, 1/2, 2/3 від максимального. Аналізувалася похибка в оцінці. Для визначення особливостей оцінки силових зусиль був використаний t-тест для парних спостережень і t-тест Стьюдента для незалежних виборок. Результати. Аналіз рівня розвитку здібності до оцінки силових зусиль у хлопців 11 і 13 років виявив, що за всими показниками не спостерігається статистично значущих відмінностей між хлопцями зазначеного віку. Хлопці найкраще оцінюють зусилля 2/3 від макимального. У рівні розвитку максимальної сили кисті статистично достовірних розбіжностей не спостерігається (p > 0,05). У хлопців 11 і 13 років статистично значущих розбіжностей у рівні розвитку здібності до оцінки силових зусиль не виявлено (р > 0,05), хлопці зазначеного віку краще оцінюють зусилля 2/3 від максимального. Порівняльний аналіз рівня розвитку здібності до оцінки силових зусиль у хлопців 12 і 13 років не виявив статистично значущих розбіжностей (p > 0,05). Хлопці зазначеного віку краще оцінюють зусилля 2/3 від максимального. Хлопці 11–13 років найкраще оцінюють відтворення зусилля 2/3 від максимального (p < 0,05). Статистично достовірної вікової динаміки в оцінці силових зусиль у хлопців 11–13 років не спостерігається. Взаємозв’язок між відтворенням зусилля 1/3, 1/2 та 2/3 від максимального статистично не достовірний. Висновки. У процесі фізичного виховання хлопців 11–13 років необхідно акцентувати увагу на формування здібності до управління рухами як компоненти координаційної підготовки школярів. | en_US |
dc.publisher | Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ | en_US |
dc.subject | координація рухів | en_US |
dc.subject | силові зусилля | en_US |
dc.subject | управління рухами | en_US |
dc.subject | хлопці 11–13 років | en_US |
dc.title | Motor Abilities: Peculiarities of Strength Effort Assessment in Boys Aged 11–13 | en_US |
dc.title.alternative | Рухові здібності: особливості оцінки силових зусиль у хлопців 11–13 років | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Motor Abilities Peculiarities of Strength Effort Assessment in Boys Aged 11–13..pdf | 148.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.